مصاحبه آرشیو خبر ها
برابر بایرن حذف شدیم اما آن بازی ما را از آینده ای که داریم آگاه کرد

برابر بایرن حذف شدیم اما آن بازی ما را از آینده ای که داریم آگاه کرد

مربی یوونتوس اعتقاد دارد که یوونتوس هرگز آنقدرها هم بد نبوده است! بعد از مسجل شدن قهرمانی یووه خبرنگاران به سراغ مکس رفتند و در مورد یووه، شروع افتضاح و بعد بازگشت تاریخی اش سوال پرسیدند: ‌.

 

دو دقیقه برای جمع بستن این فصل کافی نیست. حیرت آور بود. ما هنوز باید با حترام فوق العاده ای به لیگ نگاه کنیم و مهم تر از همه برای فینال کوپا ایتالیا آماده شویم. بردن 24 بازی از 25 بازی منحصر به فرد است، اگرچه شاید تیم دیگری در طی 6 سال بتواند از این بهتر باشد، شاید دوباره این یوونتوس باشد. هدفمان برای کریسمس این بود که 6 امتیاز با صدر فاصله داشته باشیم و در ماه مارس بتوانیم به رده ی دوم برسیم، باید بگویم که حتی از پیش بینی مان بهتر عمل کردیم. اینکه ناپولی را بعد از فصل خارق العاده شان پشت سر گذاشتیم … آنها نزدیک به 82 امتیاز می توانند بگیرند، معمولا شما با 82 امتیاز قهرمان می شوید. شروع بدمان؟ بعد از شکست برابر رم من با آرامش از المپیکو بیرون آمدم، می دانستم که فصل فوق العاده ای در انتظارمان است. سه یا چهار ماه بود، بازی برگشت برابر ساسولو، نشستیم و خود بازی (بازی رفت) را مرور کردیم، آن زمان منفی گرایی زیادی در موردش وجود داشت.

 

مکس ادامه داد:

 

در یک بازی عجیب شکست خوردیم و گفته شد که یوونتوس بد بازی کرده است. طبیعتا ما چیزی کم داشتیم، اما آنقدرها که همه به آن نگاه کردند بد نبود. شما نیاز دارید که در قضاوتتان متعادل باشد. من 10 بازیکن جدید داشتم، بازیکنان جوان، با گروهی از بازیکنان که کارهای فوق العاده ای انجام داده بودند (باتجربه بودند) . ما سوپرکاپ را بردیم، اما همان موقع جو ناخوشایندی پیرامون ما و یا شاید حتی درون یوونتوس وجود داشت، بنابراین من از همه ی کسانیکه حامی من بودند و به من کمک کردند که تیم را بازسازی کنم، متشکرم. از سران باشگاه گرفته تا آنهایی که در فروشگاه یوونتوس کار می کنند. شایستگی این اسکودتو به همه تعلق دارد، اگر همه ی چیزهایی که آنزمان گفته شد و یا خوانده شد مرور کنیم، خنده مان خواهد گرفت. به همین خاطر در فوتبال باید متعادل باشید.

 

با مروری بر بازی یووه و بایرن، آیا از تعویض موراتا و مانژوکیچ پشمانید؟

 

بعد از آن بازی برای چند روز فکر کردم که چه کارهایی را می توانستم به شکل متفاوتی انجام دهم، اما مجبور بودم که بلافاصله رهایش کنم، چرا که ما بازی های بزرگی بعد از آن دیدار در پیش رو داشتیم. من مانژوکیچ را به خاطر تجربه اش وارد بازی کردم، اما در نهایت عقب نشستیم و خیلی ساده با توپ کار می کردیم و بعد از آن دیگر قدرت گل زدن نداشتیم. من روی نیمکت ایمان داشتم که گل نمی خوریم، این استنباط من بود. ما امسال برابر بایرن بدشانس بودیم.

 

حفظ دیبالا و پوگبا چه اهمیتی دارد؟

 

مهم است که کل گروه را حفظ کنیم. صحبت کردن در مورد بازار نقل و انتقالات در این مقطع هیچ معنی ای نمی دهد.

 

او در پایان گفت:

 

من هیچ مشکلی با باشگاه ندارم، من هرگز برای رفتن دچار تردید نشدم و به فکر ترک باشگاه نبوده ام. این هفته و یا هفته ی بعد همه دور یک میز می نشینیم و در موردش به توافق می رسیم. هنوز یه بازی مانده است و در فینال کوپا ایتالیا باید میلان را ببریم، تیمی که در لیگ برای ما مشکل ایجاد کرد. 10 بازیکن جدید به تیم آمده اند و باشگاه برای اوردن بازیکنان جوان مستعد به تیم تلاش کرده است، اما در کنارش بازیکنانی با کیفیت بین الملی هم به خدمت گرفته ایم. ما در اولین سالمان در چرخه ی جدید هستیم و آینده ی درخشانی در پیش رو داریم. فصل بعد در لیگ رقابتی خواهیم بود، می خواهیم در لیگ قهرمانان هم فوق العاده کار کنیم، چرا که تا پایان برابر بایرن مونیخ فوق العاده کار کردیم. ما برابر آلمانی ها حذف شدیم، اما آن بازی ما را از آینده ای که داریم آگاه کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: